09132109390
هدفتان را با مشاوره با ما به دست بیاورید!

مزایا و ویژگی های سنگ ترامیت بوکان

دسترسی سریع
مزایا و ویژگی های سنگ ترامیت بوکان

مزایا و ویژگی های سنگ ترامیت بوکان

سنگ ترامیت از خاک رس و ماسه تشکیل شده و از جمله سنگ هایی است که در مقایسه با سنگ تراورتن آهک زیادی دارد. و علت این آهک زیاد این است که این سنگ در معرض فشار و دمای زیادی قرار نگرفته است. آهک زیادی دارد و میزان آهک آن از سنگ های تراورتن نیز بیشتر می باشد. علت میزان آهکی که در این سنگ وجود دارد به این دلیل می باشد که در معرض فشار و دمای زیاد قرار نگرفته است.با سایت قیمت فروش سنگ تا انتها همراه باشید.

این سنگ بدلیل اینکه هیچگونه ناخالصی در آن وجود نداردبه رنگ سفید یکدست بوده و همین ویژگی سبب شده تا طراحان و معماران از آن بعنوان بهترین گزینه استفاده کنند.

ویژگی های سنگ ترامیت

  • اغلب این سنگها زمینه روشنی دارند و بیشتر با رنگ های سفید و کرم به بازار عرضه می شوند.
  • داشتن تخلخل باعث شده این سنگ تبدیل به سنگی سبک و پرکاربرد در ساختمان گردد.
  • با توجه به شباهتی که به تراورتن دارد می تواند جایگزین مناسبی برای برخی از سنگ های تراورتن باشد.

کاربرد سنگ ترامیت

  • از این سنگها در قسمت‌های مختلف ساختمان مانند: دیوار، پارکینگ‌ها، دیوار داخلی ساختمان، راه پله ها، نما‌های داخلی و نورگیر‌ها استفاده می‌کنند.
  • انواع سنگ‌های ترامیت به خاطر رنگ روشن و سفیدی که دارند در ساخت انواع مصنوعات دکوراتیو نیز کاربرد‌های بسیاری دارند.
  • از سنگ ترامیت درجه 2 می ‌توان در قسمت‌های نمای فرعی ساختمان که زیاد در معرض دید نیستند استفاده کرد.

مزایا سنگ ترامیت

  1. این سنگ دارای قابلیت صیقل پذیری بالایی می باشد.
  2. صاف و یکدست و فاقد هر گونه رگه بودن این سنگ، یک مزیت ویژه آن است.
  3. قیمت مناسب سنگ‌های ترامیت باعث فروش بالای این سنگ‌ها در بازار شده است.
  4. سنگ‌ ترامیت دارای قابلیت برش مناسبی بوده و از این رو می‌توان آنها را به انواع اشکال و فرم ها برش داد.

انواع سنگ ترامیت

  • سنگ ترامیت بوکان

این از دسته سنگ‌های سفید و روشن به شمار می‌رود. این سنگ به دلیل تخلل مناسبی که دارد، در دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان بسیار کاربرد دارد. این سنگ از لحاظ قیمتی، از قیمت مناسبی برخوردار است و می‌تواند جایگزین خوبی برای تراورتن‌های سفید باشد.

معدن سنگ ترامیت بوکان در آذربایجان غربی قرار دارد و تا به حال چندین هزار تن سنگ‌های بوکان را با سورت‌های باکیفیت از آن استخراج کرده‌اند.

  • سنگ ترامیت سمیرم

این سنگ از نوع دسته سنگهای رسوبی به شمار می‌رود. زمینه این سنگ سفید و کرم است. از ویژگی‌های این سنگ می‌توان به تخلخل کم، وزن سبک، سطح ساب پذیر آن و قیمت مناسبی که نسبت به سایر سنگها دارد، اشاره کرد.

تنها نکته ‌ای که در باره سنگ ترامیت سمیرم وجود دارد، این است که نمی‌توان از آن به علت جذب آب بالایی که دارد در مکان‌های مرطوب و پرتردد استفاده کرد. از این سورت بیشتر در محیط‌های داخلی ساختمان جهت ایجاد فضایی زیبا و چشم نواز استفاده می‌کنند.

  • سنگ ترامیت میاندوآب

سنگ میاندوآب یکی از سنگ‌های آهکی است که در صنعت ساخت و ساز بسیار کاربرد دارد. این سنگ‌ دارای رنگ روشن و زمینه‌های کرم و سفید هستند. سنگ میاندوآب از لحاظ ظاهری به سنگ تراورتن شباهت دارد اما نسبت به سنگ تراورتن قیمت مناسبی دارد و با توجه به دارا بودن ویژگی‌های تراورتن، سازندگان، این سنگ را انتخاب می‌کنند.

سنگ میاندوآب، خوش تراش است و به راحتی به هر شکلی که تمایل داشته باشید، تراش می‌گیرد. این سنگ به دلیل رنگ روشنی که دارد، می‌تواند فضای داخلی منزل شما را جذاب و روشن نماید.

سنگ ترامیت میاندوآب

سنگ ترامیت بوکان

سنگ ترامیت بوکان از جنس سنگ های رسوبی می باشد و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به سنگ های تراورتن دارد. این سنگ هیچ گونه ناخالصی ندارد و این ویژگی باعث شده تا مورد توجه خیلی از مهندسین و معماران قرار گیرد. سنگ ترامیت بوکان در زمینه روشن و به رنگ های سفید و کرم یافت میشود.

ویژگی های سنگ ترامیت بوکان

  • سنگ ترامیت بوکان دارای تعداد زیادی حفره در سطح خود می باشد و این حفرات در هنگام نصب توسط ملات سیمانی پوشانده می شوند. این قدام سبب می شود که از افتادن سنگ جلوگیری بعمل آید.
  • این سنگ دارای خاصیت عایق حرارتی و صوتی می باشد.

 انواع سورت سنگ ترامیت بوکان

  • ترامیت بوکان با زمینه سفید
  • ترامیت بوکان با زمینه کرم
  • ترامیت بوکان شمش صادراتی

مزایا سنگ ترامیت بوکان

  • رنگ روشن سنگ
  • قیمت مناسب

 کاربرد و کیفیت سنگ بوکان

بیشتر برای فضاهایی که تردد در آنجا کمتر است، از جمله برای نمای داخلی، دیوارهای داخلی، دیوار پارکینگ، دیوار راه پله و نورگیر‌ها این سنگ کاربرد دارد.

ترامیت بوکان در شرایط مختلف آب و هوایی و در سراسر کشور استفاده شده و نمایی زیبا و جذاب به نمایش گذاشته است. گرچه این سنگ بیشتر برای نمای داخلی استفاده می‌شود، اما برای استفاده در نمای بیرونی بهتر است در مناطقی که دارای آب و هوای گرم و خشک است، استفاده شود.

 کاربرد و کیفیت سنگ بوکان

سنگ ترامیت- فروش سنگ ترامیت- قیمت سنگ ترامیت- قیمت فروش سنگ ترامیت- مرکز فروش سنگ ترامیت- فروش سنگ ترامیت در اصفهان- مرکز فروش سنگ ترامیت در اصفهان- سنگ ترامیت بوکان- فروش سنگ ترامیت بوکان- قیمت فروش سنگ ترامیت بوکان- مرکز فروش سنگ ترامیت بوکان- مرکز فروش سنگ ترامیت بوکان در اصفهان- فروش سنگ ترامیت بوکان در اصفهان

 

 

ثبت دیدگاه


خرید حضوری خرید حضوری
گارانتی محصولات گارانتی محصولات
تحویل سریع تحویل سریع
پرداخت متنوع پرداخت متنوع
حذف واسطه حذف واسطه
مشاوره رایگان مشاوره رایگان