09132109390
هدفتان را با مشاوره با ما به دست بیاورید!

انواع سنگ اسلب مشکی

دسترسی سریع
انواع سنگ اسلب مشکی

انواع سنگ اسلب مشکی، از محبوب‌ترین نوع سنگ است که در ساختمان سازی و دکوراسیون کاربرد دارد. این سنگ رنگ تیره و مشکی دارد. رنگ مشکی آن باعث می‌شود تا زیبایی و جذابیت و جلوه لوکس به فضا بدهد. سنگ اسلب در ابعاد بزرگ برش می‌خورد و سنگی یکدست و یکنواخت است. در ادامه مطلب، انواع، ویژگی‌ها و کاربرد سنگ اسلب مشکی را بیان می‌کنیم.

سنگ مرمر مشکی

جذاب ترین سنگ طبیعی موجود در بازار سنگ مرمر مشکی است. سنگ مرمر مشکی رگه‌های طلایی، نقره‌ای و سفید در زمینه مشکی خود دارد. این سنگ شیک، جذاب، لوکس ومنحصر به فرد است. بافت براق سنگ مرمر مشکی باعث بازتاب نور می‌شود. این سنگ از کربن دی اکسید کلسیم به وجود می‌آید.

مرمر مشکی در دو نوع مارکینا و پرتورو موجود است. سنگ مرمر مشکی مارکینا در کشور اسپانیا استخراج می‌شود و در هتل‌ها از آن استفاده می‌کند. رگه های موجود در آن خاکستری و سفید است.

مرمر مشکی پرتورو در ایتالیا قابل استخراج است و طراحی لوکس و منحصر به فرد دارد.  این سنگ رگه‌های سفید و طلایی در زمینه خود دارد.

از سنگ مرمر مشکی در میز و کانتر آشپزخانه استفاده می‌کنند. همچنین این سنگ در ساخت مجسمه، ستون، دیوار و کف ساختمان استفاده می‌شود و ظاهری شیک به آن می‌بخشد.

انواع سنگ اسلب مشکی

سنگ گرانیت مشکی

سنگ طبیعی مشکی دیگری وجود دارد که بسیار سخت و مقاوم است. این سنگ ساختاری کریستالی دارد و همین موضوع باعث شده دوام آن بالا برود. علاوه بر آن سنگ گرانیت مشکی در برابر حرارت، لکه و خط و خش مقاوم است. به همین دلیل در صنعت ساختمان بسیار کاربردی است. زمینه سنگ گرانیت مشکی و رگه‌های سفید یا خاکستری دارد. قیمت سنگ گرانیت مشکی سرکان مناسب تر از سنگ های دیگر است.

گرانیت مشکی مطلق از آفریقا و هند استخراج می‌شود و زمینه یکدست مشکی دارد. در فضاهای مدرن از این نوع سنگ استفاده می‌کنند.

نوعی دیگر از سنگ گرانیت مشکی، گرانیت مشکی گالاکسی است. این سنگ نقاط طلایی یا نقره‌ای کوچک دارد. این نقاط سنگ را به شکل آسمانی پرستاره جلوه می‌دهد. این سنگ نیزاز هند استخراج می‌شود و به دلیل ظاهر زیبا و منحصربه‌فردش در پروژه‌های لوکس به کار می‌رود.

از گرانیت مشکی می‌توان در کانتر آشپزخانه استفاده کرد زیرا در برابر حرارت و خط و خش مقاوم است.

از کاربردهای دیگر این سنگ می‌توان به نمای داخلی و خارجی ساختمان، کف پوش، راه پله و راهرو اشاره کرد.

گرانیت مشکی

سنگ کوارتزیت مشکی

نوعی دیگر سنگ اسلب مشکی وجود دارد که کوارتزیت گفته می‌شود. این سنگ تحت دما و فشار قرار گرفتن ماسه سنگ به وجود می‌آید. سنگ کوارتزیت به سنگ گرانیت و مرمر شباهت دارد به همین کاربرد آن گسترده است. کوارتزیت دارای زمینه مشکی با رگه‌های خاکستری و سفید است.

 سنگ کوارتزیت از نوع یکدست نیز موجود است که در زمینه آن رگه‌های رنگی وجود ندارد و در فضاهای مدرن استفاده می‌شود.

سنگ کوارتزیت در برابر خط و خش و فشار مقاوم است به همین دلیل در کف پوش و دیوارپوش استفاده می‌شود.

همچنین از این سنگ در تولید میز و کانتر آشپزخانه استفاده می‌شود زیرا در برابر لکه و حرارت نیز مقاوم است و از آن در نمای ساختمان نیز استفاده می‌شود.

سنگ تراورتن مشکی

سنگ تراورتن سنگی آهکی و رسوبی است که از رسوبات در چشمه‌های آب گرم تشکیل می‌شود. این سنگ زمینه مشکی همراه با رگه‌های خاکستری و سفید دارد و ساختار آن متخلخل است.

معروف ترین سنگ تراورتن، تراورتن مشکی کاشان و آباده است.

سنگ تراورتن مشکی کاشان از معادن موجود در کاشان استخراج می‌شود و در زمینه آن رگه‌های مشکی وجود دارد.

تراورتن مشکی آباده در صنعت ساختمان استفاده می‌شود و بافت خاص خود را دارد.

سنگ تراورتن در نمای ساختمان کاربرد دارد زیرا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت می‌کند.

همچنین از سنگ مورد نظر در دیوارپوش، کف پوش و محوطه ساختمان و باغ استفاده می‌کنند.

تراورتن مشکی

سنگ اونیکس مشکی

شیک ترین و لوکس سنگ طبیعی موجود، سنگ اونیکس است. این سنگ براق و شفاف است و رگه‌های خاکستری، طلایی و سفید دارد.

سنگ اونیکس مشکی به دلیل توانایی عبور نور از خود، در پروژه‌های تزئینی و نورپردازی بسیار محبوب است. سنگ اونیکس دو نوع اونیکس مشکی و ایتالیایی دارد.

سنگ اونیکس مشکی ایرانی در ایران استخراج می‌شود و رگه‌های ظریف سفید دارد.

سنگ اونیکس ایتالیایی از معادن موجود در ایتالیا قابل استخراج است. این سنگ شفافیت و کیفیت بالایی دارد و در پروژه‌های لوکس استفاده می‌شود.

در پروژه‌های نورپردازی از سنگ اونیکس استفاده می‌شود زیرا شفاف است و نورپردای داردو به همین دلیل در دیوارها و سقف‌های نورپردازی استفاده می‌شود.

در ساخت مجسمه و تزئینات نیز از این سنگ استفاده می‌شود.

جمع بندی

انواع سنگ اسلب مشکی مزایای بسیاری مانند مقاومت، دوام، استحکام و زیبایی و... را دارند. به دلیل وجود این مزیت‌ها در دکوراسیون داخل و خارجی ساختمان استفاده می‌شوند. انوان این سنگ شامل سنگ تراورتن، سنگ گرانیت، سنگ کوارتزیت و سنگ اونیکس می‌باشد. برای سفارش با شماره 09132109390 تماس بگیرید.

 

ثبت دیدگاه


خرید حضوری خرید حضوری
گارانتی محصولات گارانتی محصولات
تحویل سریع تحویل سریع
پرداخت متنوع پرداخت متنوع
حذف واسطه حذف واسطه
مشاوره رایگان مشاوره رایگان