هدفتان را با مشاوره با ما به دست بیاورید!
برای مشاهده عکس با کیفیت بر روی عکس بزرگ کلیک کنید

سنگ مرمریت ارسنجان تایل و یا پلاک ۴۰ طولی

مرمریت ارسنجان

معادن ارسنجان در استان فارس واقع شده است ؛ استان فارس دارای معادن سنگ بسیاری از جمله مرمریت می باشد. مرمریت ارسنجان دارای رنگ خاکستری است و لکه های قهوه ای رنگ در سطح آن پخش شده است. به این سنگ پرطاووسی نیز میگویند زیرا این رنگهای قهوه ای به شکل بیضی کشیده می باشد و مانند پرهای طاووس به نظر می رسد. هر چقدر این ناخالصی ها کمرنگ تر باشند، رنگ سنگ روشن تر خواهد بود.کیفیت بالا تر و قیمت بالا تری نیز خواهد داشت.

 

فراوری مرمریت ارسنجان

در فراوری این مرمریت از ماستیک بی رنگ یا رنگ زمینه جهت پر کردن سوراخ های بسیار ریز سطح رویی سنگ استفاده می شود. عملیات UV به صورت غیر مستقیم، رزین مخصوص را به داخل رگه ها هدایت و ثابت می کند. این سنگ به دلیل زیبایی و پایین بودن قیمت از جمله پرفروش ترین مرمریت ها به شمار می رود. بیشترین کاربرد این سنگ در دیوار های داخلی و خارجی ساختمان، کف، پله و کابینت می باشد.

ابعاد این سنگ به صورت تایل و یا پلاک ۴۰ طولی بریده میشود. البته سایز برش سنگ در قیمت تاثیر بسزایی دارد .  هرچه متراژ درخواستی هم بیشتر باشد قیمت بلطبع کمتر میشود.

 

کیفیت بالا ٬ ساب پذیری خوب و رنگ خاص این سنگ همچنین جذب آب نستا پایین سنگ مرمریت ارسنجان درکنار قیمت مناسب . این سنگ را تبدیل به گزینه مطلوبی جهت استفاده به عنوان سنگ نما کرده.

کاربرد ها 

راه پله 

زیر پله

دیواره پارکینگ یا کف پارکینگ

کف ساختمان ( مسکونی / تجاری / اداری )

دیواره ها ( مسکونی / تجاری / اداری )


خرید حضوری خرید حضوری
گارانتی محصولات گارانتی محصولات
تحویل سریع تحویل سریع
پرداخت متنوع پرداخت متنوع
حذف واسطه حذف واسطه
مشاوره رایگان مشاوره رایگان